کلیدواژه‌ها = تصویر برند
مقایسه ارزش ویژه برند آموزش عالی (مورد مطالعه: دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه‌های دولتی استان یزد)

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 تیر 1400

10.48301/kssa.2021.272375.1385

علی نادی زاده اردکانی؛ میترا موبد؛ ریحانه حمیدی


تاثیر تبلیغات خلاق بر عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط حوزه صنایع غذایی با عامل میانجی نگرش به تبلیغات و تصویر برند ( مطالعه موردی: صنعت سوهان )

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 23 دی 1401

10.48301/kssa.2023.340729.2092

سلیمه السادات خسروی؛ نادر نادری؛ نادر سید امیری