کلیدواژه‌ها = بازاریابی
مدل معادلات ساختاری تاثیر بازاریابی گردشگری ورزشی بر اقتصاد گردشگری ورزشی استان گیلان: نقش میانجی امنیت

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 13 شهریور 1402

10.48301/kssa.2023.393945.2521

فاطمه صباح؛ مرتضی دوستی؛ فرزان فرزام؛ سید محمد حسین رضوی


شناسایی عوامل و ارائه الگوی بازاریابی ورزش دانش‌آموزی ایران

دوره 20، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 623-642

10.48301/kssa.2022.341706.2102

حسن دوست محمدی؛ محمدرضا اسماعیل زاده قندهاری؛ حسن فهیم دوین؛ حسین پیمانی زاد