نویسنده = سحر پیرجمادی
مدل‌سازی شخصیت و محبوبیت برند بر رفتار مصرف‌کنندگان محصولات ورزشی

دوره 20، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 527-544

10.48301/kssa.2022.310454.1783

سحر پیرجمادی؛ احمد محمودی؛ مهدی شریعتی فیض آبادی؛ محمد حسین قربانی


مقایسۀ سرمایه‌گذاری عاطفی در بدن و سازگاری اجتماعی در دانش‌آموزان ورزشکار و غیر ورزشکار

دوره 20، شماره 2، شهریور 1402، صفحه 561-577

10.48301/kssa.2022.338897.2078

علی اکبر کبیری؛ سحر پیرجمادی؛ امیر انصاری اردلی؛ حسن قامتی