کلیدواژه‌ها = مزیت رقابتی
شناسایی مولفه های برندسازی دیجیتال در صنعت فرش ایران و تحلیل شکاف وضعیت موجود ومطلوب

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 16 اردیبهشت 1403

10.48301/kssa.2024.409273.2644

مرجان پرورش محسنی؛ شهناز نایب زاده؛ ابوالفضل داودی رکن آبادی؛ کریم حمدی


اولویت‌بندی استراتژی‌های مبتنی بر رویکردهای مزیت رقابتی در صادرات چرم ایران

دوره 19، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 407-429

10.48301/kssa.2022.293458.1602

احمد اسماعیلی راد؛ عزت اله عباسیان‌؛ سید ابوالقاسم میرا