موضوعات = مدیریت بازرگانی
طراحی مدل منطقه بندی و تقسیم بندی مسیر در پخش مویرگی مواد غذایی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 بهمن 1401

10.48301/kssa.2023.357623.2254

سعید عربی؛ فرشید نمامیان؛ یوسف محمدی فر


طراحی الگوی مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک محور در بانک‌های خصوصی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 15 اردیبهشت 1402

10.48301/kssa.2023.364676.2307

مینا عبدالعلی پور؛ حسین بوداقی خواجه نوبر؛ پروانه گلرد؛ رضا رستم زاده


طراحی مدل پیشایندها و پسایندهای اجتماع برند آنلاین به‌منظور ارتقای عشق به برند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 07 خرداد 1402

10.48301/kssa.2023.347133.2165

الهام بریمی زاده؛ سید رضا حسنی؛ فرشید نمامیان؛ افشین باغفلکی


تأثیر مولفه‌های اینشورتک بر استارتآپ‌های بیمه‌ای با رویکرد تئوری داده بنیاد

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 28 آبان 1402

10.48301/kssa.2023.391866.2506

مهدی حقیقی کفاش؛ امیر بهرامی؛ بابک حاجی کریمی


ارائه مدل شکایت مشتری در صنعت ساختمانی کشور با رویکرد نظریه‌پردازی داده‌بنیاد

دوره 20، ویژه نامه، شهریور 1402، صفحه 113-132

10.48301/kssa.2023.362025.2287

مجتبی سکوتی بداغ؛ کامبیز شاهرودی؛ محمود منصف شبگو؛ نرگس دل افروز


ارائه الگوی مضامین روان‌سنجی خرید تکانشی: دیدگاه ویژگی‌های شخصیتی

دوره 20، ویژه نامه، شهریور 1402، صفحه 155-182

10.48301/kssa.2022.334706.2051

راحله انصاری؛ سیدحسن حاتمی نسب؛ شهناز نایب زاده


اولویت‌بندی استراتژی‌های مبتنی بر رویکردهای مزیت رقابتی در صادرات چرم ایران

دوره 19، شماره 2، شهریور 1401، صفحه 407-429

10.48301/kssa.2022.293458.1602

احمد اسماعیلی راد؛ عزت اله عباسیان‌؛ سید ابوالقاسم میرا


الگوی چسبندگی مشتریان در خرده فروشی‌های آنلاین با تاکید بر ارزش ادراک شده‌ی آنها (مورد مطالعه: دیجی کالا)

دوره 19، ویژه نامه، مرداد 1401، صفحه 573-595

10.48301/kssa.2021.287817.1546

سعید سعیدا اردکانی؛ امیررضا کنجکاو منفرد؛ زهره حسینی توابع